C'est la Vi Sports & Health     De Brink 7, Huissen

info@cestlavi.nl

Groepslessen


Hier vind je meer informatie over de lessen. Wat kun je verwachten? Hoe lang duurt de les? Wat moet ik aan? Alles wat je moet weten vind je hier terug.

 

MIXED DANCE: Houd je van dansen? Vind je het heerlijk om jezelf in het zweet te werken met coole dansmoves? Dan is dit iets voor jou! De vetste muziek, hippe choreo en dat voor
60 minuten lang!

Wat neem je mee: makkelijk zittende kleren, goede schoenen (niet te stroef), een handdoek en iets te drinken. 

EASY DANCE: Vind je dansen helemaal te gek, maar gaan de passen iets te snel? Dan is het de moeite waard om deze les te proberen! Ook deze les duurt een uur. Lekker dansen en meedoen, maar vooral niet te veel nadenken!

Wat neem je mee: makkelijk zittende kleren, goede schoenen (niet te stroef), een handdoek                                                                                      en iets te drinken.

 


YOGA: Wil je af en toe ook ontsnappen aan de drukte van alle dag? Dan is deze les absoluut aan te raden. In een uur tijd combineer je oefeningen met ademhaling. Zowel in krachtige bewegingen als in stretches. En aan het einde van de les word je begeleid in ontspanningsoefeningen. De oefeningen worden gedaan op blote voeten. Vind je dit niet fijn, kun je eventueel sokken met een anti-slip voet dragen.

Voordelen van deze les zijn o.a.: betere mobiliteit, versteviging van de core en bewust leren te ontspannen.

Wat neem je mee: makkelijk zittende kleren (losser is fijner), eigen (yoga)matje, een handdoek en iets te drinken. 

 




CARDIO HIIT: Ben jij zo'n sporter die graag gaat tot het uiterste gaat? Wil jij je sportprestaties verbeteren? Dan is dit iets voor jou! 30 min bikkelhard werken in uitdagende intervallen. De focus ligt op snelle vetverbanding. Met behulp van je eigen lichaamsgewicht werk je in een half uur aan een strakker lijf en een fitter leven.

Voordelen van deze les: snelle resultaten, beter functioneren in het dagelijks leven en sportprestaties.

Wat neem je mee: makkelijk zittende kleren (shirt met korte mouwen of top), goede schoenen (met demping), een handdoek en iets te drinken.